Een ambitieuze vereniging die verenigt!

Nieuwsbrief

Weet wat er speelt bij jouw vereniging. Meld je aan voor de wekelijkse nieuwsbrief.


Typ bovenstaande code over.

Voorbereidingen verhuizing naar de tijdelijke huisvesting update 17 maart
Afgelopen week is door de firma Algeco het kleedkamergebouw geplaatst en de opslagcontainers. Nu is met druk bezig om deze gebouwen aan te sluiten op riolering, water en energie. Ook binnen de gebouwen worden alle aansluitpunten aangebracht. Zeker voor de keuken en de bar is dat een flinke klus. De planning is dat er in de week van 25 maart wordt opgeleverd.

In de week van maandag 8 tot en met vrijdag 12 april gaat de verhuizing plaatsvinden naar de tijdelijke huisvesting. Zondag 7 april is de laatste dag dat de huidige kantine nog in gebruik is. Vanaf zaterdag 13 april zullen alle activiteiten van SJC plaatsvinden in de tijdelijke huisvesting.

Dat betekent bijvoorbeeld ook dat vanaf dat weekend de telefoon en het internet moet werken in de tijdelijke huisvesting. De voorbereiding hiervoor lopen.

Het is een flinke opgave om dit allemaal voor elkaar te krijgen. Om dit goed voor te bereiden vinden op dit ogenblik gesprekken plaats per te verhuizen ruimte.  Voor de keuken en commissiekamer zijn er al gesprekken geweest:

·         De kantine en keuken.
De bestaande bar wordt verplaatst naar de kantine in de tijdelijke huisvesting. Dit wordt uitgevoerd door de bedrijven van Hans Turenhout en Pascal Koster. Ook de gehele inrichting van de keuken wordt verplaatst. Dit is in handen van de leverancier van de keukenapparatuur, de firma Kuiper. Daarnaast zal ook Interbrew een rol hebben in het af- en aankoppelen van de bierleidingen. Voor dit allemaal kan gebeuren zal samen met de kantinecommissie zondag aan het einde van de dag alles leeggehaald moeten worden.

·         De commissiekamer
In overleg met Chiel Smit en Aat Wortman zijn afspraken gemaakt welk meubilair overgaat. Als eerste zal de vaste wandkast verplaatst worden naar de  tijdelijke huisvesting. In de verhuisweek volgt de rest. Omdat de opslagruimte beperkt is zal niet alles meekunnen.

De komende weken wordt er overlegd over de volgende ruimten:

·         De fysiotherapieruimte. 

·         Werkplaats en Wasruimte.

·         Bestuurskamer / sponsorruimte

·         Reproruimte

·         Ballenhok

·         Opslag kleding en reservermateriaal

De gesprekken worden gevoerd door de verhuiscommissie. Deze bestaat uit Willem Braun, Jan Koster, Ton Janson en Kees Wassenaar.  Per ruimte komt er een draaiboek hoe de verhuizing gaat plaatsvinden. Als er vragen zijn of suggesties, stuur dan een mail naar verhuiscie@vvsjc.nl. Er wordt dan contact opgenomen.

In de week van 8 tot 12 april zal een groot deel van de fysieke verhuizing op de donderdag en de vrijdag plaatsvinden. Leden die hier een handje bij willen helpen kunnen zich ook melden bij de verhuiscommissie.

De verhuiscommissie

Ga terug naar het overzicht